باطری سازی سیار

باطری سازی سیار

مرکز تخصصی امداد خودرو رها  افتخار دارد تا شما را برای تعمیرات انواع خودرو از جمله باطری سازی سیار همراهی کند.

بدین منظور ما با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران به شما کمک می کنیم تا در کمترین زمان خودرو خود را تعمیر کنید.

هدف مرکز تخصصی تعمیرات امداد خودرو رها ارائه ی بهترین خدمات و جلب رضایت شما کاربران گرامی می باشد.

 

باطری سازی سیار

مرکز امداد خودرو رها با همکاری تیمی از کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان اختلالات مکانیکی و اختلالات برق خودرو ایجاد شده را رفع و برطرف نمود.

 

باطری سازی سیار

 

باتری سازی سیار

 

امداد خودرو رها خدمات باطری سازی خودرو را در تهران بزرگ از جمله باطری سازی سیار شمال تهران و باطری سازی سیار غرب تهران و باطری سازی سیار مرکز تهران را در اسرع وقت انجام می دهد .

ما سالهاست بر پایه ی دو اصل تعهد و تضمین کیفیت به خدمت رسانی به شما می پردازیم.

مرکز تخصصی تعمیرات انواع خودرو دارای بخش های مختلفی است که هریک از بخش ها متخصصان مربوط به خود را دارد و به مدرن ترین امکانات مجهز شده است.

در راستای آسودگی خیال شما گرامیان این مرکز  تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند. تضمین کیفیت ما رضایت شما متقاضیان گرامی می باشد.

 

باطری سازی سیار

امداد خودرو رها به اطلاع شهروندان تهران می رساند که باطری سازی سیار تویوتا  – باطری سازی سیار هیوندا – باطری سازی سیار خودروهای جک – باطری سازی خودرو های ام و ام – باطری سازی سیار ۴۰۵ – باطری سیار سمند – باطری سازی سیار ۲۰۶ و انواع خودرو ها را به صورت سیار و در محل انجام می دهد .

مطالعه گنید .   امداد خودرو لکسوس

 

هدف امداد خودرو رها اطلاع رسانی نکات فنی خودرو به شما عزیزان می باشد که شما هم بتوانید مکانیک خودروی خود باشید.

برای دریافت خدمات امداد خودرو رها با شماره تماس ۰۹۱۹۱۱۱۲۷۳۸ تماس حاصل فرمایید .

 

باطری سازی سیار

برخی اجزا و قطعات سیستم برق خودرو

 

همانطوری که اطلاع دارید ، سیستم برق خودرو شامل قطعات بسیار زیادی است که در این مقاله ، قسمت های اصلی آن را مختصرا توضیح میدهیم :

 

باتری و دینام

باتری منبع برق‌رسانی در خودرو محسوب می‌شود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین می‌شود. اما مگر باتری خودرو تمام نمی‌شود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است.

 

اجزای دینام

باطری سازی سیار

انژکتور

کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق‌ تر از کاربراتور انجام می‌دهد .

 

کویل

کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام می‌شود .

 

وایر شمع

جریان الکتریسیته باید به شمع‌ها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام می‌شود .

 

کامپیوتر خودرو

در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر می‌توان به افزایش‌دهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیب‌یاب پیشرفته اشاره کرد .

مطالعه گنید .   بازکردن درخودرو سیار

 

 

مدارهای سیستم برق خودرو

این سیستم برای انجام وظایف مختلف از مدارهای مختلفی تشکیل شده است مانند :
مدار سیستم جرقه زنی ، مدار دینام و استارت ، مدار سیستم خنک کننده (مدار فن خنک کننده)  ، مدار چراغ های جلو و عقب ، مدار چراغ های راهنما ، مدار قفل مرکزی و دزدگیر ، مدار گرمکن شیشه عقب که شامل المنت ها و سوکت های مخصوص میباشد ، مدار بخاری، مدار برف پاک کن و…
که در مقالات بعدی نحوه عملکرد همه را شرح میدهیم و درباره انواع لوازم یدکی مدارهای مختلف سیستم برق خودرو توضیحات کافی خواهیم داد .

انواع لوازم یدکی سیستم برق خودرو

این سیستم قطعات و لوازم یدکی مختلفی دارد.مانند :
استپر موتور ، پتانسیومتر ، رله اصلی ، رله فن دودور ، سنسور ساژم ، سنسور دمای آب ، سنسور دور موتور ، سنسور سرعت ، سنسور فشار و دمای هوا ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سوئیچ درب ها ، سوئیج موتور ، سنسور روغن ترمز و…. انواع لامپ ، لامپ چراغ جلو ، لامپ چراغ ترمز و….

شمع ، وایرشمع ، دینام ، فولی دینام ، دلکو ، کویل ، دوشاخه استارت فنر دار ، سیم فیوز ، جعبه فیوز برق اصلی داخل موتور، مغزی فندک ، کلید صندوق عقب ، کلید ترمز دستی ، تقویت شیشه بالابر ، رله مقاومت فن کولر ، سوکت رابط چراغ جلو ،سوکت چراغ خطر عقب ، سوکت رله فن کاربراتور ، سوکت دوخانه ، سوکت راهنما روی گلگیر ، سوکت چراغ جلو سرامیکی ، و… برای اطلاع از انواع دیگر لوازم یدکی سیستم برق خودرو از سایت بازدید کنید .

 

باطری سازی سیار تهران

 

امداد خودرو رها خدمات امداد خودرو – امداد خودرو غرب تهران – امداد خودرو سیار – امداد خودرو شمال تهران – مکانیک سیار –

مطالعه گنید .   امداد خودرو نیسان ایکس تریل

تعویض لنت سیار – سوخت رسانی سیار و پنچر گیری سیار را در اکثر نقاط تهران در اسرع وقت انجام می دهد .

 

برای دریافت خدمات با شماره ۰۹۱۹۱۱۱۲۷۳۸ تماس حاصل فرمایید . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری با ما