کارشناسی خودرو غرب تهران

تماس با ما : ۰۹۱۰۰۳۳۰۲۳۰ 

امروز میخواهیم یکی از بهترین کارشناسی خودرو غرب تهران که چندین ساله در تهران فعالیت دارند را به شما دوستان و مشتریان عزیز معرفی کنیم . که شما هم بتوانید از خدمات این مجموعه برای کارشناسی خودرو و خرید خودرو استفاده کنید و تجربه خوبی از یک کارشناسی ایده‌آل داشته باشید.

چرا کارشناس کار؟

کارشناس کار با کادری مجرب و آموزش دیده در کمترین زمان ممکن در محل اعزام شده و با کمترین هزینه کارشناسی خودروی مورد نظر شما را به بهترین نحو کارشناسی کرده و با ارائه برگه معتبر کارشناسی خیال شما را از خرید آسوده کرده.

خدمات کارشناسی خودرو غرب تهران

کارشناسی خودرو صفر تا صد
کارشناسی بدنه
کارشناسی شاسی
کارشناسی فنی خودرو
کارشناسی اصالت خودرو
مشاوره قیمت
تست درایو
ارائه برگه معتبر کارشناسی.

برای استفاده از خدمات کارشناس کار با شماره ۰۹۱۰۰۳۳۰۲۳۰ تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو در محل

امداد خودرو رها همچنین توانسته در کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو در محل دهکده المپیک – کارشناسی خودرو سعائت اباد – کارشناسی خودرو چیتگر – کارشناسی خودرو شهرک غرب  – کارشناسی خودرو در محل  – کارشناسی فنی خودرو درمحل – کارشناسی خودرو در محل غرب تهران – کارشناسی خودرو غرب تهران –  امداد خودرو – امداد خودرو سیار خودرو – تعمیرکار غرب  تهران –  – مکانیک خودرو غرب تهران – مکانیک خودرو شمال تهران – مکانیک خودرو شرق تهران – مکانیک  خودرو شبانه روزی – مکانیک خودرو سیارشمال تهران – خودروبر غرب تهران– حمل خودرو با نیسان – یدک کش شمال تهران – پنچرگیری سیار شمال تهران – پنچرگیری غرب تهران  – پنچرگیری در محل غرب تهران – باطری به باطری سیار غرب تهران – مکانیک سیار تهران – تعمیرکار سیار شمال تهران – سوخت رسانی سیار – باز کردن در خودرو در محل شمال تهران – امداد خودرو -نیسان جرثقیل غرب تهران – جرثقیل کفی دارشمال تهران و….. را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

برای استفاده از خدمات کارشناس کار با شماره ۰۹۱۰۰۳۳۰۲۳۰ تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو غرب تهران

منظور از کارشناسی خودرو بررسی کامل و صفر تا صد خودرو است.

مطالعه گنید .   امداد خودرو قیطریه

در کارشناسی خودرو رنگ و بدنه خودرو، قطعات تعویضی، وضعیت ترمز و فرمان، چکاپ کامل موتور و گیربکس، تست قطعات کامپیوتری و الکترونیکی، تست رانندگی، میزان کارکرد خودرو و سایر موارد لازم به منظور چک کردن سلامت و تعیین ارزش واقعی خودرو بررسی می شود.

در زمان خرید خودرو ممکن است خودرو دارای ظاهری مرتب و سالم باشد که در نگاه اول هیچ گونه ایرادی را نمی‌توان به آن گرفت. ولی همین خودرو به ظاهر سالم ممکن است ایرادات فراوان فنی و … داشته باشد. در چنین صورتی با کارشناسی خودرو می توانید از این موارد جلوگیری کنید.

از آنجایی که کارشناسی خودرو کار تخصصی است، افراد عادی دانش و مهارت لازم برای تشخیص ایرادات خودرو را ندارند. . در نتیجه برای انجام این کار باید از متخصصین حوزه کارشناسی خودرو کمک گرفت.

برای استفاده از خدمات کارشناس کار با شماره ۰۹۱۰۰۳۳۰۲۳۰ تماس بگیرید.

کارشناسان خودرو از دستگاه‌های مخصوص که بدین منظور طراحی شده‌اند استفاده می‌نمایند. رایج ترین دستگاه هایی که برای کارشناسی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه دیاگ و دستگاه تست رنگ یا ضخامت سنج دیجیتال است. با کمک این دستگاه‌ها احتمال اشتباه و خطا در کارشناسی خودرو تقریبا به صفر رسیده و موجب اطمینان خاطر افراد است.

مراحل کارشناسی خودرو غرب تهران

۱. بررسی کامل بدنه و سایر قطعات خودرو
۲. به دست آوردن نقاط ضعف و قدرت خودرو
۳. برآورد قیمت واقعی خودرو
۴. گزارش بررسی های صورت گرفته به صورت مکتوب

۱- کارشناسی بدنه خودرو

یکی از مهم ترین قسمت‌هایی که در کارشناسی مورد توجه قرار می‌گیرد کارشناسی بدنه خودرو است.  در کارشناسی  خودرو به بررسی شاسی و ستون های خودرو، رنگ شدگی بدنه خودرو و بررسی تعویض قطعات بدنه آن پرداخته می شود.

علت اهمیت کارشناسی خودرو بررسی استحکام اولیه خودرو است که تأثیر بسیار زیادی در ارزش گذاری خودرو خواهد داشت.

الف)کارشناسی رنگ خودرو غرب تهران

از دیگر قسمت‌های ضروری در کارشناسی خودرو بررسی وضعیت رنگ بدنه ماشین است.

گرچه کماکان برخی از روش های سنتی همچون چک کردن محل پیچ ها، قرار دادن خودرو در زیر نور مهتابی و … کاربرد دارد، اما یکی از روش های پیشرفته که برای تشخیص رنگ خوردگی خودرو از آن استفاده می شود کمک گرفتن از دستگاه مخصوص تست رنگ است.

مطالعه گنید .   باطری سازی سیار

نحوه عملکرد این دستگاه‌ها به این صورت است که ضخامت رنگ روی قطعه را روی صفحه‌ی دیجیتال نشان می‌دهد و به این صورت کارشناس متخصص میتواند تشخیص دهد که ضخامت رنگ در بازه‌ی عادی قرار دارد یا خیر.

کارشناسی خودرو در محل

 

ب) کارشناسی قطعات تعویض شده خودرو

در کارشناسی بدنه خودرو به بررسی قطعات بدنه آن نیز پرداخته می شود. این مسئله همانند سایر موارد گفته شده در قیمت گذاری خودرو موثر است.

اگر کارشناسی این قسمت توسط فرد متخصص صورت نگیرد، امکان اشتباه بالا می رود. زیرا برخی از افراد قطعه مشابه را که از هر نظر با قطعه تعویضی یکسان است از ماشین دیگری باز می کنند و در خودرو خود به کار می برند. قطعات قابل بررسی در این قسمت گلگیرها و کاپوت ماشین است.

۲- کارشناسی فنی خودرو

کارشناسی فنی خودرو از دیگر بخش های مهم در فرآیند کارشناسی خودرو است. اهمیت این بخش از مورد قبل بیشتر است. کارشناسی این قسمت نیازمند داشتن تخصص در حوزه مکانیکی خودرو و آشنایی کامل با قطعات بکار رفته در ماشین است.

۱٫کارشناسی موتور خودرو
۲٫کارشناسی گیربکس
۳٫کارشناسی جلوبندی خودرو
۴٫ تست دیاگ

الف)کارشناسی موتور خودرو

موتور خودرو به عنوان یک آیتم مهم نیازمند کارشناسی است.

خرید خودرو بدون کارشناسی موتور آن می تواند ضرر زیادی را به خریدار وارد کند. مواردی که در کارشناسی موتور خودرو لازم است به آن توجه کنید شامل:

لرزش موتور، نحوه کار آن پس از روشن شدن، نحوه ی استارت خوردن خودرو، سر و صدای غیر معمول خودرو، دمای موتور، نشت روغن، دود اگزوز، واشر درب سوپاپ، واشر سرسیلندر، بررسی عملکرد باتری و … است.

ب) کارشناسی گیربکس خودرو

بسته به نوع خودرو گیربکس به صورت دستی و یا اتوماتیک دنده‌ها را جابجا می کند. وظیفه اصلی گیربکس انتقال قدرت تولید شده توسط موتور به چرخ‌ها است.

اگر گیربکس خودرو مشکل داشته باشد منجر به بالا رفتن میزان سوخت و دیگر هزینه‌ها برای خودرو است. پس غفلت از کارشناسی گیربکس هم چیزی جز پشیمانی را به همراه نخواهد داشت.

مطالعه گنید .   امداد خودرو مدیران خودرو

ج) کارشناسی جلوبندی خودرو

بررسی جلو بندی خودرو نیز در بخش کارشناسی خودرو مورد توجه قرار می گیرد. منظور از جلوبندی مجموعه‌ای از قطعات است که وظیفه تعلیق و هندلینگ خودرو را به عهده دارد.

قطعات جلوبندی شامل رام، فنر، کمک فنر و سیبک ها، طبق، میله موج گیر و سیستم فرمان است.

 د)تست دیاگ

منظور از دیاگ نوعی عملیات خطا یابی بدون جدا کردن اجزای مختلف ماشین از هم است. در واقع منظور از تست دیاگ پی بردن به ایرادات خودرو توسط اطلاعاتی است که از کامپیوتر خودرو (ECU) به دست می آید.

کارشناسی خودرو غرب تهران

۳- کارشناسی تجهیزات جانبی خودرو

از جمله تجهیزات جانبی که در برخی از خودرو ها وجود دارد شامل دوربین دنده عقب، آینه بغل برقی، سنسور باران، قفل مرکزی، سردکن و گرم کن صندلی، چراغ مه شکن، سانروف، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سنسور پارک، سنسور کنترل باد چرخ‌ها، صندلی‌های اسپرت مخصوص، حافظه صندلی، قابلیت تعویض دنده از روی فرمان، سیستم ایمنی ترمز خودرو، کروز کنترل، قابلیت تنظیم ارتفاع و …است.

با کارشناسی تجهیزات خودرو می‌توانید خیال خودتان را از خرید خودروی مجهز راحت کنید و از تمام آپشن‌های بی نظیر موجود در خودرو نهایت لذت را ببرید.

۴- تست رانندگی (درایو)

آخرین موردی که در کارشناسی خودرو باید مورد ارزیابی قرار گیرد تست رانندگی یا همان Drive Test است.  زمانی می‌توان از سلامت خودرو مطمئن شد که عملکرد آن را در موقع رانندگی سنجید.

با تست رانندگی می‌توان میزان شتاب خودرو، سالم بودن چرخ‌ها، نحوه‌ی عملکرد ترمز، سیستم هیدرولیک فرمان، سیستم تعلیق و جلوبندی، تعویض صحیح دنده و … را بررسی نمود.

برای کارشناسی قیمت خودرو مستلزم طی کردن مراحل مختلف کارشناسی خودرو هستید. از آنجایی که در معامله همیشه استرس ضرر کردن وجود دارد و همه افراد علاقه به خرید جنس مرغوب و سالم دارند، پس بهتر است قبل از خرید خودرو از کارشناسی آن غافل نشوید.

برای استفاده از خدمات کارشناس کار با شماره ۰۹۱۰۰۳۳۰۲۳۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری با ما